Tel: 0040-(0)263 374.339
Tel: 0040-(0)263 374.310
Tel/Fax: 0040-(0)263 374.301
E-mail: primaria@feldru.ro
Str. Vasile Naşcu, Nr.186, Cod 427080
Primăria comunei Fedru, județul Bistrița - Năsăud organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacante de Inspector , clasa I, grad profesional principal în cadrul Compartimentului financiar-contabil;
Postul este cu normă întreagă de muncă pe perioadă nedeterminată, durata timpului de muncă fiind de 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână.
Înscrierile se fac la sediul primăriei comunei Feldru în termen de 20 zile de la data apariției anunțului respectiv până în data de 30.12.2020
Relații suplimentare se pot obține de la sediul Primăria comunei Feldru, nr.186, telefon 0263374339, fax 0263374310, email primariafeldru@yahoo.com, persoana de contact: Mureșan Grigore, Consilier superior achiziții publice.
Candidatul trebuie să îndeplinească condițiile generale prevăzute de art.465 din Ordonanța de Urgență nr.57/2019 privind recrutarea funcționarilor publici:
.
Formularul de înscriere se pune la dispoziția candidaților prin publicarea pe pagina de internet în format deschis, editabil, în cadrul secțiunii dedicate publicității concursului precum și la sediu, în locul special amenajat pentru desfășurarea de activități de informare și relații publice, în format letric.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numele, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății Publice.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Cazierul judiciar poate fi înlocuit de o declarație pe propria răspundere, în acest caz candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de data și ora organizării interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire. În situația în care candidatul solicită în mod expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii și procedurii aprobate la nivel instituțional.
Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut pentru depunerea dosarelor de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.